Kaktus

1. elokuuta 2013


Meille muutti kaktus. Piti hankkia uusi, kun edellinen lähes 10-vuotias yksilö otti ja kuoli. Se tosin oli sellainen pieni penkkikaktus ja tämä uusihan on siihen verrattuna lähes valtava. ;) Mieheni asui aikoinaan Hollannissa useamman vuoden ja kaktus oli hänen sieltä hankkima. Aika kosmopoliitti kaktus. Katsotaan yltääkö nykyinen uljas yksilö yhtä mittaviin vuosilukuihin. Tunnetusti allekirjoittaneen hoidossa eivät kaktuksetkaan kestä, vaikka haluaisinkin uskotella olevani oikea viherpeukalo. Oppia ikä kaikki!

//
I bought us a new cactus because the previous cactus died. It was already almost 10-years old. My husband bought it from Holland where he lived before. Let's see how long this will last. :)

4 kommenttia:

  1. Mie oon kans miettiny et kaktus ois ehkä se mun kasvi ;) ei kuolis heti viikossa :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on vaara, että se saattaa elää "liiankin" kauan ja kyllästyminen iskee. ;)

      Poista
  2. Mä kans olen onnistunut kaktuksetkin tappamaan. Silti tekis mieli kokeilla josko se kuitenkin menestyisi... Noi on niin kivan näkösiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo kokeilemaan vaan. Sen verran olen oppinut, että en kastele sitä tyyliin koskaan. Se sen 10-vuotisenkin salaisuus oli. Yleensä olen kait vähän yli-innokas kukkien kastelija.. :-)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Proudly designed by Mlekoshi playground